[DBZ /Star Trek] Desperacja

Tutaj wrzucamy twórczość rysowaną.

Moderatorzy: Miryoku, kociara81, Preity

Awatar użytkownika
Komatsu117
pisarz
Posty: 115
Rejestracja: 08 lut 2014, 17:32
Lokalizacja: Kraków(Giebułtów)
Kontaktowanie:

[DBZ /Star Trek] Desperacja

Postautor: Komatsu117 » 28 sie 2014, 17:51

tytuł: Desperacja
oryginalny autor: Vampircia
"rysownik": Ja
kategoria: 16+
ostrzeżenia: przemoc, wulgarny język, próby gwałtu
opis: Nie wie kim jest, nie wie gdzie jest, nie wie po co tu jest i nie jest pewna, czy powinna poznać odpowiedź. OC.

Pozwoliłam sobie zachować oryginalny opis i ostrzeżenia.

Czytając fiki Vampirci, stwierdziłam, że to musiałoby zajefajnie wyglądać jako komiks, więc zechciałam narysować, niestety wyszło jak wyszło (bo jako inteligentne dziecko wcześniej rysowałam jeden komiks), ale Vampi prosiła, by ujrzało światło dzienne. Teraz przynajmniej będę mieć motywację, aby rysować dalej. A skoro są tu tacy, co się na komiksowaniu znają, to bardzo bym prosiła o rady.
PS. To są zdjęcia, ponieważ nie mam skanera.

Dobra koniec głupiego tłumaczenia się.

[1] [2] [3] [4] [5] [6]

Awatar użytkownika
Vampircia
administrator
Posty: 2563
Rejestracja: 28 gru 2009, 10:40
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: Vampircia » 28 sie 2014, 18:34

To ostatnie ujęcie na miasto wyszło ci super. Kurde, ty lepiej umiesz narysować coś takiego, niż ja opisać. Myślę, że na osobę początkującą jest naprawdę dobrze i nie masz powodów do wstydu. I ktoś mógłby pomyśleć, że ci słodzę, bo to do mojego fanfika, ale prawda jest taka, że jeśli w kimś widzę potencjał, to nawet jeśli ta osoba robi błędy i ma sporo niedociągnięć, to i tak będę ją motywować. No i jeśli jej postawa jest budująca. I na pewno każdy ze mną zgodzi się w jednym: czemu tak mało :-P ?!
Shoot first. Think never.

Awatar użytkownika
Komatsu117
pisarz
Posty: 115
Rejestracja: 08 lut 2014, 17:32
Lokalizacja: Kraków(Giebułtów)
Kontaktowanie:

Postautor: Komatsu117 » 28 sie 2014, 18:39

Vampi, ty już mnie wystarczająco i bardzo podbudowałaś i zmotywowałaś xD
A mało, bo mam tekst podzielony na powiedzmy coś jak chapter i tak mi pasowało. lepiej i szybciej się rysuje. ;-) I nie muszę się martwić, że stanę w połowie akcji, tylko skończę taka małą partyjkę i sobie zrobię przerwę.


Ale jestem genialna. Zauważyłam błąd. Ti wkłada okulary, a na następnym kadrze ich nie ma, miałam narysować jak je ściąga patrzą na miasto, ale zapomniała :oops: już za późno, niech zostanie, dalej będzie mi musiało wyjść lepiej.

Awatar użytkownika
Skorpion
noblista
Posty: 574
Rejestracja: 02 kwie 2013, 13:34
Lokalizacja: mój pokój
Kontaktowanie:

Postautor: Skorpion » 28 sie 2014, 20:13

Vampi niedługo doczeka się własnej Fan Areny. Bardzo, bardzo mi się podobało i zgadzam się - ostatnie ujęcie na miasto fenomenalne. Przydałaby się okładka. Rysuj dalej.
Wyobraź sbie, że w tym miejscu jest najfajniejsza sygnaturka świata. Ok, wyobraziłeś sobie? Super. A teraz powiedz, kto ma najfajniejszą sygnaturkę świata.

Awatar użytkownika
Komatsu117
pisarz
Posty: 115
Rejestracja: 08 lut 2014, 17:32
Lokalizacja: Kraków(Giebułtów)
Kontaktowanie:

Postautor: Komatsu117 » 29 sie 2014, 08:21

Dziękuję. Tez myślałam o okładce, ale na razie nie mam jakiegoś fajnego pomysłu ;-)


Wróć do „Komiksy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość